Spontankväll

Planerna idag var egentligen att åka på tacokväll hos några vänner men eftersom deras dotter fortfarande var sjuk så skjuter vi på de och tar mitt i veckan mys nästa vecka istället.
Och tänk va lägligt att min Farmor skickade och frågade om vi ville ha våfflor just när planerna blev avbokade, ja tack! Sagt å gjort, vi packade bilen och åkte dit. Det var riktigt längesen jag åt våfflor så det satt verkligen fint i magen, André körde en debut och tyckte också om det, plus att han var stor kille och fick sitta på egen stol!


Vilken grabb!

Nu är vi påväg hem, ska stanna till i Vara och handla lite ingredienser till helgens bakande och sen rör vi oss snabbt hemåt, jag hörde rykten om en spontan ölkväll hos oss och jag tror redan folket är påväg. Åh va längesen de va, nu är de på tiden, gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback