Sjukstuga


Här är vi långt ifrån pigga.. André sjuk och jag har feber. Knaprar Ipren för att kunna jobba ikväll, hinner inte, orkar inte och vill inte vara hemma pga att jag är sjuk mer. Daniel kommer vabba i eftermiddag så att jag kan jobba och André inte behöver gå till dagis, passar ju bra att han blev sjuk den veckan jag jobbar sent iaf.

Så den här dagen kommer spenderas precis där vi ligger just nu (fram till 2), vi rör oss inte en millimeter, när han inte sover passar vi på att bara ligga och mysa med något underhållande på tv skärmen. 
Gillar när vi samlas allihop på dagarna och gosar, Chippen och André på bröstet, Bruno på mina ben och Mimmi bredvid mig på golvet med nosen vid min hand ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback