Bara en katt

För er är det "bara en katt", för mig är han 15 år av trygghet, närhet, vänskap och kärlek.
Min fina katt, jag visste så väl att den här dagen skulle komma men ändå var jag så långt ifrån förberedd och det är helt klart en ledsam och jobbig dag.
Ja, jag gråter som ett litet barn över en katt.. En katt som jag haft sen jag var 8 år, en familjemedlem som varit med under alla mina ungdomsår, någon som alltid lyssnat, tänk vad många hemligheter den där lilla katten bär på. Haha.

Min fina kära Wasser, jag är glad över att vi fick äran att ha dig med oss i så många år och ledsen över att det inte blev fler (trots att du redan gick på övertid). Men det här blev helt klart bäst för dig, vill inte se dig lida, du var en kämpe in i de sista.
Vila i frid under eken underbara katt, du kommer alltid vara min no.1 ♡


Kommentarer
Jennifer Andersson säger:

❤️❤️❤️

2015-10-25 | 22:36:50
Bloggadress: http://jemfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback