Fyndat

Åh vad bra jag har de, så fin familj! Fick sovmorgon även idag då Daniel gick upp med André imorse, tusen tack älskling ❤️

Efter lite frukost började Daniel grejja i tvättstugan och André skulle sova lite frukost, så efter att han somnat passade jag på att gå igenom korten från studenterna, (kommer eventuellt upp något senare i veckan)

Klockan 11 åkte jag iväg till Mallgrodan för att fynda lite barnkläder, de firade 5 år så fanns många fina erbjudanden. Kom hem med 1par finbyxor, 3 t-shirtar, 4 shorts och 3 klänningar till en kompis lilla tös, allt för 150kr 👍 
Sen köpte jag också en ny napphållare för 40kr av en tjej som sydde själv. Jättefin, hade kunnat köpa hur många som helst! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback