Heeeelg..

.. Och äntligen dags att slänga sig i sängen..

Trodde jag!

När jag lade huvudet på kudden vaknade André och han fick för sig att han inte skulle sova mer. Vid 4 somnade jag igen efter att Daniel bytte av mig, och det va inte många timmar vi fick sova inatt. Men men, så är det ibland med småbarnsliv, vi har varit bortskämda med nätterna innan så vi ska inte klaga. Men jag kan erkänna att jag är grymt lättretad idag.

Nu är vi uppe igen iaf och ska snart rulla mot Skara för att åka och kika på en loppis och sen ta en tur till Lidköping för att strosa runt på gatorna och fördriva lite tid. Idag ska vi åka och kolla på något spännande! Vi får se vart detta bär av.


Dagens frullen blev frukt, bär, chiafrön och lite yoghurt! Mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback