Nystart!

Nej, jag tänker inte ens börja försöka blogga ikapp om allt som hänt sen sist. 

Jag tar nya tag och ska försöka hålla den här sidan levande med läsvärda inlägg och inte bara massa ordbajsande var och varannan dag om skit och ingenting, det har jag Facebook och Instagram till.

Men oj vad det hänt grejer under den här tysta tiden, André har blivit storebror, jag har fyllt 25, min kära sambo har gått ner på knä, två mysiga damer av den ulliga sorten har flyttat in i stallet och mycket, mycket mer. Så nog finns det mycket att skriva om och jag kommer knåpa ihop några inlägg om det jag vill återberätta här så småningom. 

Jag har inte varit helt oaktiv här dock.. Det finns 4 inlägg i utkastet som bara väntar på att publiceras, tankar och funderingar om föräldraskapets olika sidor, hur vi hanterar olika situationer under den såkallade "trotsåldern" här hemma, jobbiga dagar i vuxenvärlden osv.

Håll utkik!



Kommentarer
Jennifer Andersson säger:

Åh äntligen!! 😍👏🏼

Svar: Bättre sent än aldrig 😘
Susanna

2017-01-07 | 13:30:47
Bloggadress: http://jemfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback