En dag att minnas - Del 2

Dags för nästa aktivitet, Daniel ville bjuda upp mig till dans och hade fixat livesång till låten "can you feel the love tonight" och händig som han är hade han också byggt ihop en liten maskin (liknande en lövblås) som blåste ut massvis med rosblad över oss där vi dansade. 


Han skickar iväg mig på en frisnurr och när jag snurrat runt för att ta tag i honom igen så står han där.. på knä.. med en ring i handen.. och ställer frågan: vill du gifta dig med mig? 
Dom där tårkanalerna som började fyllas vid övveraskningsmomentet gick inte längre att hålla tillbaka, ja, ja, för guds skull JA! 


Det kom lite som en chock, visst hade vi pratat om det och vi har ju kollat på ringar och testat osv, men jag har inte haft en tanke på att det skulle hända nu. Och verkligen inte såhär, framför våra nära och kära, så fint och romantiskt. Han har verkligen ansträngt sig och jag är så galet lycklig över att ha honom, min fästman..

Kvällen avslutades med min knasiga extrafamilj och bästa vänner, vi festade långt in på natten, gjorde en mannequinchallenge, spelade pingis, körde limbo och dansade. Underbart!


Jag är så tacksam för att jag har så fina människor runt mig och för alla som kom för att fira min 25årsdag. Och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att Daniel gjort allt det här, han är helt otrolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback