ULLARED


Jag fick med mig min sköna böna Jennifer på en sista minuten tripp till Ullared idag! Och vilken dag vi haft, det var längesedan vi hade en heldag bara hon och jag.. Jag har haft så mysigt och trevligt, tusen tack. ♡

Jag fick med mig en hel del bra grejjer hem, nytt täcke och kudde till bebis, kläder till hela familjen, lite i smink och hårvårds väg, nya tavlor och massa godis till djuren.

Tänk att trots det faktum att vi inte längre träffas varje dag så har vi fortfrande lika mycket gemensamt, och aldrig en tråkig stund. Det kan gå flera månader mellan våra träffar men ändå är det som om vi alltid varit tillsammans.
I love her!


Kommentarer
Jennifer Andersson säger:

Love you too! ❤️

2016-07-13 | 22:52:16
Bloggadress: http://jemfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback