Laserdome och 5-kamp

Har precis landat hemma efter en grym dag i Skövde med gänget. Den andra Daniel i gruppen har nyligen fyllt 25 och valde att spela laserdome och köra 5-kamp idag. Det verkade super roligt! 
Eftersom jag är gravid valde jag att bara vara med som fotograf och packåsna idag, men vi kommer definitivt göra om det här igen och då SKA jag vara med.
 
Lillebror har varit här på dagen och lekt med André och nu har vi kommit hem och bytt av honom. Jag har lite dötid över innan Tompa och Emelie kommer och hämtar mig igen, så tänkte passa på att lägga upp lite bilder från dagen innan vi rullar vidare mot Järpås för att fortsätta firandet.
Kameran fick hänga med så det blev en hel del snygga bilder, det var otroligt svårt att fota så rörliga ting och i ett annorlunda ljus, men några lyckades jag som sagt få till bra ändå. 
Så, ENJOY!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback