Snölek

När Daniel äntligen kom hem från bilprovningen med sin vinterpulka som han så fint kallar det (sleten jävla volvo) så åkte vi, trots dåligt med tid, bort till sjön och våra vänner för att kolla när dom lekte med Tummens fyrhjuling på isen. 
Som ni vet så gillar jag inte snön, men just nu tycker jag nästan att det är lite kul ändå, grabbarna kan leka av sig lite och jag får göra det bästa utav det. Bättre såhär än bara lite piss snö. Och det är ju ganska fint.
Kameran var med och vi knäppte några bilder, tillochmed jag vågade mig på att köra lite och satan i gatan va kul det var! Synd dock att vi inte hann vara med så länge, men det kommer ju fler dagar, med såhär mycket snö ligger det nog kvar i helgen iaf.
 
 
André fick också åka med lite, dock var han nyvaken och lite mindre road.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback