Lek och bus


Mamma och pappa kom hit och gjorde Pizza till oss och det var definitivt behövligt. Nu börjar jag känna mig som en människa igen, äntligen!

Tänk vad kul dom här har tillsammans, speciellt nu när André har börjat lära sig hur man leker med henne som en hund. Han hämtar hennes leksaker och ger till henne eller kastar så hon får springa och hämta, sånna här rep fattar han också hur man använder så han ger Mimmi ena änden och håller själv i den andra. Hon är så försiktig och drar inte mer än han kan hålla emot. 
Det bästa av allt är att hon har börjat lyssna på honom och han har börjat lära sig vad hon får och inte får göra. Skäller hon säger han "nej" och håller upp fingret, alternativt lägger han handen över nosen. Vi har fått det jäkligt bra! 
Vilken alldeles underbar hund vi har, jag var så tveksam och rädd att det här inte skulle funka i början eftersom hon är en väldigt egen hund som gärna vill ha uppmärksamheten, men nä.. Hon tog in honom på livet direkt, jag tror faktiskt att hon visste redan när han låg i magen att han var familj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback