Ledig onsdag

Eftersom vi varit lediga idag så har vi passat på att bara göra det vi kände för och jag älskar det! 
När grabbarna vaknat igen så åkte vi in till Vara för att handla lite och innan vi åkte hemåt gick vi in på nordpolen (café) för att handla lite gott som vi tog med oss till Tompa och Emelie.
Vi kände för att våldgästa våra vänner och tydligen valde vi en bra dag, Tompa skulle baka kladdkaka, mumsigt! Så det blev en ordentlig eftermiddagsfika med 3 olika godsaker.
Och André.. Haha, suck! 
Han börjar lugnt och försiktigt gå runt i huset och kolla läget lite, jätteduktig. Men.. När han sen börjar känna sig lite mer "självsäker" så ökar tempot allt eftersom och tillslut är han överallt som en galning (eller kanske som ett barn?). Han är charmig iaf och det är väl tur de.

Gammal bild på mig och Emelie.

Nu har vi landat hemma igen och jag har hunnit städa iordning lite innan maten, vi väntar in vårat middagssällskap som är påväg hit, min svägerska Louise och hennes familj har varit iväg på roadtrip och stannar till här påvägen hem. En trevlig spontanmiddag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback