Glöm inte


Måndag och jag har varit seg hela dagen, men efter jobbet tog jag mig i kragen och drog med mig Carro och våra fyrbenta töser ut på en promenad i elljusspåret. 
Det var mer snö än vi trodde så blev en tung runda med blöta och kalla fötter, men med mycket tjejsnack gick det lätt.
Hundarna skötte sig perfekt as always, det fanns tillochmed några bus-hopp mellan Mimmi och Flisan på vägen, kul att lilla Flis kan liva upp tanterna ibland.

Så ja, min vecka fick en perfekt start trots en seg morgon. Ibland behöver man bara få fly hemifrån en stund, släppa alla måsten och bara få en stund för sig själv. Idag var det detta jag behövde, en promenad med dom bästa jag vet, massa skitsnack och bara få vara.. 
Och nu när jag fått min paus från vardagen så har jag mer energi än tidigare och är redo att ta mig an resten av veckan. Kom ihåg att tänka på er själva ibland, don't forget to love yourself.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback