Finbesök


Den här godingen och hennes sambo har varit här en sväng på eftermiddagen och ätit middag med oss. Dagen till ära blev det pizza, skönt att äta något annat än julmat.
Vi träffas alldeles för sällan, men det får vi ändra på, min kusin och jag är inte bara släkt, hon är en av mina närmsta vänner, och jag ser henne mer som min syster än som min kusin. 
Vi har väldigt lika värderingar och funderingar och jag vet alltid vart jag har henne, det bästa av allt är att vi har preciiiiis samma humor så det är definitivt aldrig tråkigt när vi ses! 

Sen att hon hittat en helt underbar snubbe ock, det gör ju det hela lite bättre. Ni är så jäkla fina och jag är glad att jag har er i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback