Arg


Dessa jäkla telefonstolpsnissar!! 
Efter att ha sagt till dom 2 gånger att inte använda våran trädgård och våran skogsväg som passage till stället dom ska jobba på då det finns en annan väg in dit (så varför köra sönder våran gräsmatta i onödan), trots det kommer jag hem till det här idag.... Istället för bilen har dom tagit deras maskin in och ut från skogen och över gräsmattan!! Seriöst?! 
Jag kokar.. Dom ska vara glada att det är Daniel dom pratar med idag för jag har djävulshornen ute. 
Vem ska fixa våran gräsmatta? Vem ska fixa tillbaka våran fina gräsväg i skogen?! Det går inte!! Eller så kommer det ta år och dagar och krävas otroligt mycket arbete. 
Det här ska dom få höra.. Jag brukar inte klaga, tycker det är pinsamt, men nä, inte denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback