Perfekt

Jag är helt förbluffad över vilken underbart bra dag jag har haft, vi har skrattat, busat, pratat non-stop, kramats, umgåtts och träffat goa vänner. 
Jag har en sån underbar familj och jag lever med en så grym man, han får mig verkligen att skratta varje dag.
Jag älskar honom, allt med honom, jag älskar dom sidorna hos honom som jag stör mig på och dom som får mig att smälta som smör i solsken, för det är allt det som gör honom till den han är. Det spelar ingen roll vad som händer, så länge jag får spendera mitt liv med honom.

Vi har bara tagit dagen som den kommit, gjort det vi känt för, tillsammans. Efter maten åkte vi vidare till min fina kusin och hennes sambo för att ta en kopp kaffe och prata strunt, vi träffas inte allt för ofta så det är alltid lika trevligt när vi väl får lite kvalitetstid.

När vi väl kom hem placerade vi våra rumpor i soffan och fortsatte vårat mystema på dagen! Det här kunde inte blivit bättre, en perfekt söndag, en perfekt alla hjärtans dag. Det här är allt jag behöver ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback