Badhuset

Måndagen är nästan över och vi har kommit tillbaka till vardagen och verkligheten i skitvädret. Dagen idag gick då extremt långsamt på jobbet och jag känner mig så slut i kroppen, det var riktigt längesedan jag var såhär trött.

När vi väl kommit hem efter jobb och dagis och landat i soffan så hör våran fina vän Madelene av sig och undrar om vi ska med och simma.. Efter några suckar och en stunds fundering så kommer jag fram till att jag nog bannimej ska åka med så jag får gjort något vettigt idag iaf. Sagt och gjort (hur jag kom upp ur soffan igen är ett mysterium en dag som denna), vi slängde ner badkläder och packade ihop oss för att sen åka in till Vara och mötas upp. 
Och vet ni, jag är glad att jag åkte med! Det piggade upp min extremt tråkiga och gråa måndag, mysigt och skönt att bara plaska runt med våra små. Det ska definitivt göras oftare!

Kort sagt så tackar vi dessa underbara människor för en riktigt fin måndag och kväll, tack för att ni är ni och tack för att ni står ut med oss även en sån här dag :) ni är guld värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback