Tack

Tack för att ni är så underbara och fina, jag är så glad över att ni vill förgylla min födelsedag genom att spendera den med mig och min familj. Kvällen har bestått av underbara vänner, lek och bus, lite dricka, spel och otroligt mycket skratt. Jag har så ont i magen att jag knappt kan sitta upp, Kentha hade med sig ett spel som bestod av allt från charader till frågor och ordlekar, under tiden som du har massa tvång att göra hela tiden. Det var hysteriskt roligt, haha.
Längesedan jag skrattade så mycket, så ja, tack! 

Innan André hoppade i säng busade han med grabbarna och han  hade nog lika kul som jag för gud vad han skrattade. Det var knappt att han ville sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback