Dan före dopparedan..

Daniel och André har varit ute och städat rent på gården och strögat Ferguson under tiden som jag städat inomhus inför morgondagen då alla kommer hit och firar jul med oss. Ska bli mysigt men jag har sån prestationsångest (som vanligt när det gäller städning och besök osv) så jag är fullt medveten om att det antagligen inte går att prata med mig idag och att jag är grymt otrevlig och stressad.. Men snart så, snart ska jag lugna ner mig och också njuta lite av dom här juldagarna.

Jag va iväg till Lidköping en snabbis förut för att hitta lite julgranspynt, men nä, jag va tydligen för sent ute för det fanns inte mycket kvar. Hittade lite annat smått och gott till huset ändå så jag är nöjd. 

Back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback