Walk-in-closet

Har tagit mig an min garderob under dagen vilket var välbehövligt. Vi satte upp hyllor, flyttade in min byrå, satte upp krokar och stänger att hänga klänningar på, spegeln är uppe och jag har fått in en hel del kläder på plats. 
Är jättenöjd med resultatet, blev så otroligt mycket plats där inne nu helt plötsligt och känns så mycket större än det är. Lite inredning och mysighetsfaktor saknas men sen så är det klart, så fort jag fått in kläderna och städat så blir det bildbevis på att jag också kan ha ordning på mina kläder ibland, haha!

Passade på att bädda rent sängarna också och det måste väl ändå vara den absolut bästa känslan som finns, att får krypa ner i en nybäddad säng.. Åh va skönt, och vill man lyxade till det lite extra i vardagen så ser man till att duscha och ha nybakade ben också. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback