Snoriga hjärtegull

Det är torsdag och jag jobbar min sista kväll innan helg (woop!)
Daniel lämnade André själv imorse och jag fick lite sovmorgon, eller ja det va tanken iaf, men ragn sells kom och hämtade containern med takpannor och Mimmi drog igång på alla cylindrar. 
Tanken var ju god och jag fick blundat till strax innan 10 åtminstone.

Vid 2 åkte vi för att hämta hem en liten snortalle som börjar bli lite snuvig. Mitt hjärta slog volter när vi skulle gå till bilen och jag kikade ner på honom där han gick och höll mig hårt i handen med ryggsäcken på ryggen.. När blev han såhär stor? Jag har blivit så jäkla sentimental sen jag blev morsa, helt otroligt, men varenda dag är en ständig kamp mot alla känslor som svämmar över. Lyckan, kärleken, all oro, rädslan, åh det är så mäktigt och skrämmande på samma gång. Och med tårar i ögonen tar jag fram mobilen och knäpper denna underbara bilder,  jag var bara tvungen att föreviga det här ögonblicket.


Sen gick jag bara och njöt av stunden.. Tänk vad mycket som händer på ett år, 

Jag har blivit mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback