Shopping och fina blommor

Pojkarna kom igår när jag var på jobbet, dock utan kläder och tandborstar (dessa blev kvarglömda i bilen) haha. Så just nu är vi påväg till Trollhättan för att shoppa kläder och det dom behöver för helgen. 

När jag parkerade hemma efter jobbet ringer mamma och frågar om hon hinner svänga förbi snabbt innan vi åker och handlar, sagt och gjort, under tiden jag gjorde mig iordning hann hon hem och kom inrusandes med en stor fin höstbukett.


Vilka underbara färger, och vilken underbar Mamma! En mitt-i-veckan bukett för att någon tycker man förtjänar det blir väl alla glada utav?! Det gjorde iallafall min dag lite bättre.
Tusen tack fina mamma ♡

Vi får väl se vad killarna hittar för snyggt att ha på sig, och sen blir det självklart ett varv i leksaksbutiken för det är ju ett måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback