Långa och luftiga

Skrutten är något piggare idag men fortfarande lite febrig till och från, har inte fått känna i munnen och den snabbtitten man knappt lura till sig hinner man inte se mycket på, men tror. Inte det är något där ännu. Vem vet, han kanske bara är sjuk.. Dock inte snorig, har hört någon liten hostning idag, men inte mer än så.

Lite bus, lek och pusskalas när jag kom hem, man får ta tillvara på dom få stunderna han kommer och "väljer" mig för de händer inte ofta längre, pappas kille alla dagar i veckan. Men idag så hade han nog saknat mig lite under dagen, haha! 
Smet iväg när han skulle sova och tog en löptur (längesedan sist) i Vedum, blev bara 3 km denna gången men vill inte köra på för hårt när jag är så otränad och riskera att bli sjuk eller annat. 
Gick bra, var 12.sekunder ifrån mitt personbästa tidsmässigt, känns riktigt bra. Trots att jag fick kämpa mig igenom varenda steg och tänka på att hålla långa och luftiga språng istället för korta, stressiga och tunga, så hade jag ändå en bra känsla genom hela. Sprang 2 varv och lyckades pusha mig själv att faktiskt ta det där andra varvet också istället för att fortsätta till bilen, bara det gör mig nöjd. 
Nästa gång går det ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback