Kattälskare



Jag njuter för fullt för tillfället, det här har inte hänt sedan vi bodde i lägenheten i Vara (2år). Våra katter kan ta hand om varandra och tvätta varandra någon gång ibland, men att dom båda ligger i soffan samtidigt är ytterst sällsynt nuförtiden, så förstå min lycka när dom för en liten stund låg på min mage båda två och gosade! 
När vi flyttade till större blev det inte samma sak mellan dom, de började bråka och trivdes inte alls bra i varandras sällskap vissa dagar, men nu äntligen börjar det bli lite mer harmoniskt här hemma. Missförstå mig rätt, dom har alltid trivts tillsammans men deras bus har det sista gått överstyr och slutar med bråk, allt där emellan är det som vanligt men jag saknar deras mys och framförallt deras mys med mig. Bruno har inte tyckt om att dela med sig av våran uppmärksamhet och protesterar högljutt om Chippen kommer när han ligger med oss i soffan innan han själv väljer att gå.

Och nu ligger dom här i soffan bredvid mig och André så lugna och fina. Vilket underbart moment..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback