Jobb och sjuk kille

Jobb, jobb och jobb, tidigt skift denna veckan och som alla andra måndagar är man ju lite extra trött efter en fullspäckad helg.
Nu när man kommit igång med renoveringen igen så finns det ju hela tiden något att göra här hemma, samtidigt som man ska ha tid till familj, underhålla barn, laga mat, städa och hitta tiden till att slappna av för att orka med jobb och vardag, ja det är ett stort pussel. 

Idag när jag kom hem dök jag ner i detta nästan direkt:


Fullkomligt älskar färgen.

Resultatet kommer senare, för nu ska jag busa med min lilla pojk under tiden som min stora pojk fortsätter fixa med golv i hallen. Sen ska vi lägga oss i soffan och mysa tills lilla A somnar, han är febrig, snorig och helt slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback