Godmorgon

Måndag morgon och jag sitter på jobbet, har precis fått i mig frukosten. Daniel skickade precis och berättade att André har 39 graders feber hemma, min stackars lilla prins, är det inte tänder denna gången så vet jag inte vad. Känner mig hemsk som är och jobbar när han ligger hemma och mår dåligt, vill inget annat än att vara där och ta hand om honom, men jag antar att detta hör till när man är arbetande förälder.. Vet ju att Daniel tar jättebra hand om honom så jag är inte orolig alls.

Påvägen till jobbet var jag otroligt trött idag, mina ögon gick bokstavligt talat i kors. Men de första 2 timmarna har gått förvånansvärt fort och smidigt ändå så jag hoppas att resten av dagen fortsätter så! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback