Blåbär och skogsmys

Vi har spenderat större delen av dagen ute i skogarna hos mamma och pappa, vilken otroligt mysig dag det blev. Jag älskar att lulla runt i skogen med Mimmi och när jag fick gå runt där med hela.min familj blev det ännu bättre, Daniel kom på igår att han ville ut och plocka blåbär så sagt och gjort åkte vi iväg idag. Stannade till i Vara och köpte en bärplockare som Daniel fuskade med (och jag fick plocka för hand), vi hittade många fina ställe med mycket och stora blåbär. Hade kunnat vara ute hur länge som helst och plockat flera liter men jag ska iväg och jobba strax så fick ge oss efter 3 liter.

Vi hade en otroligt lycklig hund som skötte sig exemplariskt i skogen, sprang runt och kikade läget när vi flyttade oss men lyssnade så fort vi sa till henne att stanna, underbart när man inte behöver gå och oroa sig för vart hon är. Och hennes lyckorus emellanåt var ju helt oslagbara, underbara hund.



Suddig och mindre smickrande men lyckan i bilden gör mig varm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback