Bara lördag

Känns som att det är söndag idag, skönt å veta att vi har mer tid kvar innan helgen är över dock.
Bara jag och André vakna här i huset, Daniel sover i soffan, Budda sover i sängen och djuren lite överallt.

Jag är i vanlig ordning förvånansvärt pigg såhär dagen efter, vad gör jag för fel? (Eller rätt kanske?)
I vilket fall blir det en lugn förmiddag tills dess att Mamma och pappa varit här och hämtat André, han ska hjälpa dom i trädgården och jag och Daniel ska passa på att få så mycket som möjligt gjort här hemma idag. Vi har en del punkter på agendan och sen får vi se hur mycket vi hinner med:

• Måla garderobsdörrar
• Lägga golv i entrén
• Spackla och slipa väggar kontor
• Fixa hålet i golvet
• Lägga golv i kontoret
• Måla väggar kontor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback