Bakläxa

Ja vi fick lite bakläxa med oss från Dagis också så direkt efter åkte vi och shoppade lite regnkläder och stövlar, behövs definitivt. Vi har lite hemma som vi fått av nära och kära men det är fortfarande för stort och han ska ju kunna röra sig när han springer runt och leker. 
Så nu har han ett helt nytt snyggt regnställ och stövlar som han borde kunna ha ett bra tag framöver, dom åkte på med en gång så hann inte ens lägga ner dom i en påse. 
Var ju tvungen att inviga dom:


Nu är det snart dags för mig att åka vidare och jobba, en powernap hade väl varit skön men tiden finns inte riktigt till det så jag får göra det bästa av situationen och se till att jobba häcken av mig så jag somnar snabbt när jag kommer hem igen istället. Skönt att jobba sent skift nu under inskolningen  trots lite sömn,  mycket roligare att kunna få vara med istället för att bara höra om allt roligt som  händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback