This guy


Haha, tittut från hundkorgen! 
Här är nya favoritstället nuförtiden, med Mimmi i hennes säng, så nära som möjligt och har dom tur får dom Chippen med sig också.

Efter besöket hos tandläkaren igår åkte jag ut till Ryda för att ta en tur i 5km spåret, Daniel och André var ju ändå iväg och grejade bil så jag hade lite tid över och klockan var ju ändå bara 9.
Känner idag att jag troligtvis skulle klätt mig lite varmare för den där stickande känslan i halsen är på besök. Det var otroligt längesedan jag var riktigt förkyld och är sällan jag blir de, men när det väl händer så blir det oftast en ordentlig sådan. Nej, jag hoppas på att det bara är en luring för jag känner inte alls för det här..

Snart dags för jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback