Hurtig och bonde dejt

Nu ska jag alldeles strax in till Vara och möta upp mamma på badhuset, vi ska nämligen börja simma lite ihop på onsdagar är tanken. Har aldrig "simmat" såhär innan som träning alltså, så ska bli intressant och se hur det kommer kännas. Har hört att det ska vara en grymt bra helkroppsträning så varför inte.

Efter det åker jag vidare till min fina vän och kollar på bonde söker fru, jag har redan missat 2 avsnitt (!!!) så nu är det dags.

Fortfarande inte helt kry, näsan och halsen vill inte ge med sig, men nu är jag på benen och kommer ignorera dessa faktum, kanske att det blir värre igen men jag hoppas på att kroppen istället ska förstå att det inte är någon idé att vara sjuk. Fit for fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback