Mysfrukost

Godmorgon alla morgonpigga!
Jag och min lilla grabb har en riktig mysmorgon för oss själva när pappa sover, lite mor och son tid, så härligt trots den tidiga morgonen.


Kan erkänna att när det kommer till att gå upp på morgonen så drar jag mig så länge det bara går, fastän jag vet att den där lilla filuren som står i sin säng och ropar på mig inte har planerat att somna om igen. Men så fort jag lyfter upp honom och han slänger armarna runt halsen och glatt hejjar på mig så blir jag genast klarvaken, då är inte sängen så lockande längre.

Nu ska vi bara invänta pappa innan vi tar tag i dagen på riktigt men fram till dess chillar vi i pyjamas med tända ljus och tecknat på tv, toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback