Julkänsla

Vilken dag, jag och André startade morgonen själva när Daniel fick sovmorgon. Sen drog vi igång med alla måsten innan vi åkte vidare till Mariestad för att julpyssla med en del av släkten. Vi har haft som tradition att ha lite "inför-jul-mys" med min faster varje år då vi bakar och pysslar, men detta året hakade fler i släkten på trenden och vi har haft det jätte trevligt. Gjort julkransar, ätit gröt och skinka och fikat..

Varför spenderar vi inte mer tid med våra nära och kära på detta viset? Jag har så lätt för att ta dom jag älskar för givet i tron på att dom alltid kommer finnas där, men tänk också vad många som kanske inte har det jag har, en stor underbar släkt som står mig så nära, för mig är det en självklarhet och för andra inte. Jag är lyckligt lottad och behöver lära mig att ta tillvara på det mer - att uppskatta livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback