HLR

Nu äntligen har vi varit iväg på en Hjärt och LungRäddningskurs med inriktning på barn, det känns skönt att ha kunskapen om hur man kan göra om den otänkbara olyckan skulle vara framme. Vi har möjligheten att rädda ett barn. 
Jag är glad att vi gått den och det var absolut värt varenda krona, jätteduktiga ledare från RescueTeam Skaraborg.
Har du barn? Gå! Har du inte barn? Gå ändå!
 
Jättebra upplägg på kursen då dom valde att dela upp allt i små delar så att man lättare kunde ta till sig, hann ställa frågor och diskutera vissa ämnen och sen i slutet la vi ihop allt vi gått igenom och man kände att man har koll på det som behövs. 
 
Min pappa och lillebror var med på kursen och mamma satt hemma hos oss och nattade André men när vi kom hem bestämde han sig för att han skulle vakna igen och kolla på fotbollen med Daniel. Så nu sitter vi här och kikar, mina ögon går i kors och jag är helt slut efter att ha varit iväg ikväll. Känner inte att det va riktigt rätt val med tanke på förkyldningen såhär i efterhand kanske..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback