Fredag

Fredagskänslan.. Den är helt underbar men något frånvarande idag. 
But still friday!

Kvällen blir lugn eftersom morgondagen är fullproppad med nöjen, lite lugn helg måste man ju få ha så förutom att vi ska grejja lite hemma blir det troligtvis soffläge och mys.

Tillägg: kvällens irritation.. Jag har precis fått över ALLA bilder och filmklipp från telefonen till datorn med hjälp av dropbox, det har tagit mig VECKOR!
När jag skulle tömma telefonen första gången kopplade jag in den till datorn som jag gjort med alla tidigare telefoner i tron om att det bara skulle vara att dra över allt innehåll, men icke, datorn hittade inte telefonen, försökte med allt, Tompa som är otroligt teknisk satt också och försökte men utan resultat. Tillslut ringde jag samsung och dom bad mig göra allt det jag redan försökt med och tillslut kom dom fram till att jag kommer behöva nolla telefonen och fabriksåterställa den så skulle den laga sig själv(?).. Så jag fick glatt sätta mig och börja skicka över några bilder i taget av alla mina 2000. 
Nu idag var jag, som jag tidigare nämnt, äntligen färdig och tog steget att fabriksåterställa den, startade upp den, kopplade in till datorn och.. Inget.. Datorn hittar ingen telefon. 
Jag ger upp.
Saknar Iphone, så simpelt, så jag.
Jaja, jag får bita i det sura äpplet och stå ut med Samsung i ett par år till.


Kommentarer
Anonym säger:

Har du provat att Byta sladd mellan telefonen och datorn?

Svar: Ja, det med. Tack ändå :) ska ringa och se vad samsung säger om de.
Susanna

2015-11-28 | 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback