Bilbarnstol



Första turen i nya bilbarnstolen är gjord idag och han verkade trivas riktigt brand att sitta upp. En axkid minikid blev de tillslut (rena rama djungeln) och den var inte alls så svår att installera i bilen som jag trodde den skulle vara. Självklart lite krångel nu när det var första gången jag gjorde de, men redan nu känner jag mig väldigt säker på hur man sätter in den. Änsålänge är jag nöjd, André med 👍
Vi ville ha en stol som han kunde använda länge och så att han sitter bakåtvänd så länge som möjligt, och så kör vi ju Saab, så valen stod mellan denna och maxi cosi. Men pågrund av lite plats i baksätet så valde vi axkid plus att vi tyckte den kändes mer "rejäl". Båda stolarna var bakåtvända och kunde användas upp till 25 kg.
Vi fick bra hjälp av personalen i butiken så det kändes som att vi gick därifrån med rätt stol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback