Godkväll!

Mimmi är hemma igen, pigg och glad och framförallt frisk! Vi är så otroligt lättade..
Operationen gick bra, men blev jobbigare och längre än veterinären hade tänkt, Mimmi blödde tydligen otroligt mycket och det gjorde de hela krångligare. Men allt löste sig tillslut..
Hon blev så glad när jag kom, men hon såg ändå ut att trivas bra där borta. 
Hon har fått tratt på huvudet (som hon tydligen är en hejare på att ta av sig) och den är inte alls rolig, slår i den precis överallt. Men är ju bara 7 dagar hon ska stå ut med den.. Lugna korta promenader, inget bus, inget spring, inget lek på 3 veckor. Hon lär ju krypa på väggarna här hemma. 



Ikväll kom iaf Tompa, Emelie och Kenth förbi och åt middag/kvällsmat. Tacopaj stod på menyn, grymt längesedan och oroligt gott. En väldigt trevlig kväll också. Nu ligger vi i sängen, alla har redan slocknat, Mimmi ligger på ena sidan om mig och snarkar, Daniel på andra sidan och André vid fötterna. De hade kunnat starta en kör 😉
Dags för mig att blunda också.. Jag va tröttare än jag trodde, godnatt! 🌙


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback