Chips, dipp & mockingjay

Vi har haft en riktigt slapp kväll, när vi var och handlade kom vi fram till att vi fortfarande inte sett den nyaste "hunger games" filmen.. Sagt å gjort, en spontan film och myskväll stod helt plötsligt på schemat. Och på något sätt kändes det otroligt välbehövligt. 
Vi hyrde (ja ni läste rätt, HYRDE!) film, slängde fram chips och dipp och rotade fram DVD spelaren som vi aldrig trodde att vi skulle använda igen. 
Jag hängde inte alls med på hur filmen började, men kom ganska snabbt på varför.. Somnade ju när vi kikade på 2:an så har ju knappt sett den.
Men i övrigt tyckte jag att filmen va bra faktiskt. Höll mig vaken, och det är alltid ett plus!
Nu ska jag lägga huvudet på kudden bredvid Daniel och somna som en stock! 🌙




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback