Lisa Holm

Jag och Daniel satt kvar i bilen och lyssnade på radion.. 
Tysta, och med tårar i ögonen båda 2.
Lisa Holm är hittad, död..

Det har varit ett stort sökpådrag efter försvunna Lisa, en 17 årig tjej med hela livet framför sig. Hela Sverige har berörts av denna lilla tjej, det har delats på sociala medier, folk har varit med missing people och sökt, polis, militär, ja allt man kan tänka sig. 
Av någon anledning har det här berört mig otroligt mycket, Lisa har berört mig, därför sitter jag här nu med tårar i ögonen och gråten i halsen och skänker en tanke åt hennes nära och kära. Alla hade hoppats på ett lyckligt slut..

Jag gråter också över vilken hemsk värld vi lever i, och alla dess sjuka människor. Människor som väljer att ta någon annans liv, en 17 årig tjejs liv. 
Är det den här världen jag ska låta min son växa upp i? Jag blir rädd när jag ser vart mänskligheten är påväg. 

Vila i frid Lisa Holm 🌹




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback