Busig son, trött mamma

Idag är jag av någon anledning otroligt trött 😴
Omotiverad och slö, skulle kunna tänka mig att bara ligga nerbäddad i soffan hela dagen i detta pissvädret. 
Det är väl typiskt att Madelene, som alltid får med mig ut på promenader trots regn, åker hemifrån hela veckan när det är kasst väder. Nu hittar jag bara ursäkter.. Har ändå lyckats ta mig ut någon gång under dagen i veckan så lite stolt är jag, men det har tagit emot. 

Jag tror bestämt att vi tar en slappmorgon idag, myser ner oss i soffan efter frukost och somnar om lite och så tar vi tag i dagen efter de, känns välbehövligt. Tror inte André säger emot!
Han är så givmild och delar med sig av sitt kex till Mimmi (som älskar dessa stackars smörgåsrån lika mycket som André).. Mina sötnosar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback