Natti

Hör å häpna, min lilla prins somnade själv igår, i sin egen säng, utan att behöva vaggas i knät. Jag la honom i sängen med vällingen och nappen bredvid och resten löste han själv, när han ätit klart tog han nappen och satte i munnen, handen på örat och sen somnade han.. Så stolt, men ändå så ledsen. Det här var min mysstund med honom, och nu löser han den själv.. 



Tiden går alldeles för fort och om en vecka börjar jag jobba igen också, känns ju minst lika vemodigt. Självklart ska det bli skönt att komma "tillbaka till verkligheten" och få den sociala biten igen, men det finns ju inget som slår att busa och mysa med André på dagarna, men Daniel kommer klara pappaledighet galant känns bara konstigt att jag är den som kommer missa så mycket nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback