Mat och fina människor

Innan jag åkte från Lidköping mötte jag upp Nathalie och Jacob på Willys för lite qualitytime under tiden vi shoppade. André fullkomligt älskar Nathan, så jäkla glad varenda gång! 


Och Jacob har jag inte träffat sen han åkte till Polen för att börja plugga till läkare, André va nog nyfödd när jag träffade honom sist, sjukt kul att se honom igen.
Världens godare Jacob!


Sen jag kom hem har det varit fullt upp, städat, tvättat, dammsugat, torkat golv osv. Den här dagen har gått i ett och André ska alldeles strax sova, väntar bara på att pappa ska komma in.
Jag längtar efter att få sätta min röv i soffan och pusta ut, men lite mer ska jag väl ändå hinna med idag innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback