Shoppat!

Måste ju visa..
Hem från Skövde kom jag med ett nytt vrålåk till André, äntligen! 


En crescent comfort ✨
Begagnad men inte använd länge, är i jättefint skick.
Fullkomligt älskar den! Den har allt vi behöver och jag behöver inte längre gå och fundera på vagnproblemet. André har totaltröttnat på att ligga i sin lilla liggvagn, så skulle jag ut och gå gällde det att passa på när han sov annars var det lönlöst (han ska bara sitta).
Det enda negativa jag kan komma på nu är att den inte är lika lättkörd som våran babytravel med 3 hjul, men det handlar ju mer om vanesak. 
Vi åkte och lämnade bilen hos Daniel för en liten tvätt och tog en sväng i Vara under tiden, André slocknade på några minuter och verkade otroligt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback