Mitt liv

Mitt namn är Susanna, blir 24 i december och bor i Skaraborg tillsammans med min underbara sambo, barn, hund och 2 katter. 

Jag är för tillfället mammaledig, men när jag inte är hemma och byter blöjor och torkar spyor så jobbar jag för ett bemanningsföretag som montör. Trivs som fisken i vattnet.
Min Sambo heter Daniel och blir 26 till sommaren, han jobbar som bilmekaniker och är min stöttepelare, bästa vän, min första riktiga kärlek och den absolut finaste människan jag träffat. Vi har varit tillsammans i 8 år och i Augusti 2014 föddes våran underbara son, André. Han är helt klart det bästa jag gjort i mitt liv. Han är nu 6 månader och tiden har bara flugit iväg, skrämmande. 
Något utav det roligaste han vet är att mysa med Mimmi, våran blandrashund. Hon är 7 år och en blandning mellan border-collie och labrador. Trots mycket energi och egen vilja är hon otroligt mysig, tillgiven och när hon väl släppt in dig i hennes liv och accepterar dig så gör hon allt för dig, och släpper dig aldrig. 

Hennes 2 kamrater här hemma är innekatterna Chippen och Bruno, bästa vänner, men de är varandras motsatser. Bruno är tillbakadragen och säger ifrån ordentligt med både tänder och klor när han inte vill, dom enda människorna han har någon som helst respekt för är mig och Daniel. Han är min äldsta prins, den yngsta är Chubby-Chip också kallad Chippen. Han är så otroligt korkad och för snäll för sitt eget bästa, älskar allt och alla. Han lever i en värld med rosa fluffiga moln, aldrig bitit eller rivit någon, inte ens när André nyper honom i kinderna, drar honom i läpparna och biter honom i öronen, från honom är det bara kärlek och pussar. 
Vi är nyblivna husägare och får nycklarna till huset på söndag, då börjar den eviga renoveringen och flytten. Och vi väntar med spänning på att avstyckningen ska bli klar så att vi står som ägare på riktigt, snart, snart, snart! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback