10 Visste ni..

.. att jag hatar när folk tuggar, mig själv också. Äter alltid med TV:n på hemma och sitter jag och äter med någon som smaskar så vill jag bara krypa ur skinnet (det är som naglar mot en griffeltavla i mina öron).
 
.. att jag varit livrädd för kossor men fullkomligt älskar dom nu.
 
.. att jag tidigare varit en hästtjej.
 
.. att jag spelade piano under större delen av min uppväxt.
 
.. att min största idol och förebild är min mormor (saknar henne varje dag).
 
.. att jag har ett jävla temperament, mina humörsvängningar gör t.o.m mig förvirrad så jag förstår att Daniel blir galen på mig ibland.
 
.. att jag har världens scenskräck men har ändå spenderat mer än halva mitt liv på en.
 
.. att jag inte tycker om att prata inför folk, blir röd som en tomat varenda gång, spelar ingen roll vilka, hur många, eller vad jag pratar om. Har alltid varit blyg och tycker att den sociala biten är ganska jobbig.
 
.. att jag egentligen är en ganska flummig och sprallig person, men pga den ovanstående punkten så är det inte alla som får se den sidan av mig.
 
.. att jag inte gillar vatten, skyller alltid på att jag är en badkruka när folk vill få med mig att bada men det  handlar egentligen om att jag är rädd för att få vatten i ansiktet. Haha, jag klarar knappt tvätta ansiktet i duschen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback