Helga

Stormen Helga är nu här och jag tycker det är så obehagligt när det blåser. Tycker inte om saker jag inte kan styra över och vädret är väl ett ganska bra exempel på det. Men det är som min kära kollega så fint sa idag: finns ingen mening med att vara bitter, vi lever bara en gång så varför lägga tid på att gnälla över väder som vi ändå inte kan göra något åt?!

Kloka ord från en klok tjej.

Men jag kan inte undgå att oroa mig lite ändå eftersom Daniels familj är påväg hit idag från både Skåne och Örebro. Jag har inte hört annat än att dom är påväg så jag hoppas det går bra.

I helgen är det dags för oss att fira mini-jul med Daniels familj, det ska bli jättemysigt. Det kommer vara fullt hus och massa lek och bus med livliga barn, det gäller ju att bara utvilad haha. 
Blir lite tyst här dom närmsta dagarna eftersom vi passar på att njuta av besöket, är inte ofta vi träffas allihop så man får ta tillvara på tiden man har tillsammans. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback