Tji fick jag..

Inget sovande här inte, lilleman vaknade med ett skrik när vi lagt oss i sängen och ingenting hjälpte, han skrek å skrek och vi turades om med allt möjligt här jag och Daniel. Kan det vara tänder som spökar? Det har vi gissat på många gånger förr men haft fel så jag ska inte säga för mycket nu heller. Jag kan ärligt talat inte svara på vad som hände,  men ledsen va han, det kändes som att han hade ont någonstans.. Fy vad jobbigt det är när han inte kan berätta vad som är fel, stackars lilla.

Efter många om och men lyckades han somna igen, vet inte hur många timmar vi höll på inatt men sak samma, Daniel och André gick upp vid 10 och jag fick sovmorgon till 11, hade kunnat sova hela dagen för den här huvudvärken är inte rolig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback