?

Vad hände med dagen? Jag vet inte.. Dagen har flugit förbi och jag kan ärligt talat inte svara på vad vi har gjort idag, vi som skulle hinna med så mycket här hemma. 

Vi har åtminstone fått matsalsbordet på plats och slängt ut de gamla bordet vi hade, så nu ser det vettigt ut i vardagsrummet och matsalsrummet. Saknas dock riktiga stolar men annars börjar allt ta form sakta men säkert. 

Ikväll blir det tydligen lite grill och fint sällskap av våra vänner, spontant är helt klart bäst! Så ja, huset är städat, maten är handlad och vi väntar bara på sällskapet. 
Tyvärr blir det ingen bild idag, mitt minne på telefonen är tydligen fullt och min dator hittar inte telefonen av någon anledning, jag förstår ingenting och har gett upp, väntar på proffshjälp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback