Du skulle varit 85

Idag skulle du blivit 85 år.. Min idol, förebild och ängel. Min mormor.
Jag saknar dig så oerhört mycket och just idag kunde jag inte hålla tårarna tillbaka i bilen. Jag brukar inte vara den som gråter, men du saknas här, jag vill inget annat än att ha dig här mormor. Jag ville att du skulle få träffa André, se vad jag åstadkommit i livet, krama mig, prata om alla knäppa grejer jag gjorde när jag var liten, laga spaghetti och köttfärsås, baka bullar med mig, sitta vid köksbordet och prata om allt och inget.. Jag vill att du ska vara här, här hos mig, hos oss alla. 

Idag är jag inte glad, idag känner jag inte för att prata, idag vill jag inte le. Idag vill jag bara gråta. Idag gör det ont. Varför just idag? Det kan jag inte svara på, men jag vill säga Grattis till dig mormor, vart du än är. Jag älskar och saknar dig och fortsätter hoppas att du ser mig och tar hand om mig, lika mycket nu som då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback