Trött!

Mina skor är inte vita längre, jag har torkad lera på benen, gårdagens smink sitter kvar och jag är trött.. Men that's it! Nej förresten, jag saknar ett par strumpbyxor 😂
Men ingen bakfylla trots intaget av stor mängd med alkohol, lite käk i magen och sen är jag på benen igen. Älskar de faktum att jag allt som oftast slipper den hemska bakfyllan, det är otroligt få gånger jag faktiskt varit riktigt bakfull med illamående och allt därtill, det går att räkna på en hand. Men fy fan, jag tycker riktigt synd om de som har brukar ha de svårt dagen efter.. 

Kvällen igår blev riktigt lyckad, både jag och Daniel hade grymt kul. 
Vi känner oss lite bortskämda med mina föräldrar dock som varit barnvakt, fyllechaffisar, gjort fyllemat till oss som stod framdukat när vi kom dit, färdigbädad säng och de tog hand om André så vi fick sova lite extra dagen efter. Samt lyxig frukost framdukat när vi vaknade.. Jag kan tänka mig att ut å ränna på nätterna fler gånger med denna lyxen! Skämt åsido..
Dom har varit helt underbara! 

Nu är vi hemma iaf, jag sitter med en trött son i knät och Daniel fortsätter att greja i köket med bänkskivor och annat. Så förutom lite renovering blir det en lugn dag. 


My love! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback